21:a Maj

Nu sitter jag på jobbet igen efter 4 dagars ledighet! Det går sakta men säkert framåt med köket, just nu diskar vi i badrummet och det är saker precis ÖVERALLT och jag känner mig verkligen helt matt när jag är hemma å ser allt... Vill bara få allt i ordning och börja fixa, konstig känsla men jag längtar verkligen efter att få städa!

V.26 nu, (25+6)
Alltså cirka 3 månader kvar, jag trivs fortfarande med min mage och sparkarna är fortfarande mysiga!
Igår var vi hos barnmorskan och allt såg bra ut, jag är som gjord för detta :) Vi ska dit om 4 veckor igen och samma vecka ska vi också på föräldrakurs. Låter lite fånigt, men jag tror det är en bra grej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0