Crazy

Ja oj, det har hänt en del sen jag skrev sist... Kan inte säga exakt vad men det har med jobbet att göra och har gett mig en lite osäker framtid, det är någon som har klantat sig rejält kan man säga! Jag hoppas att vi får behålla vårt sommarschema och att jag får behålla mina timmar tills jag ska vara mammaledig, då har jag iallafall 1-1,5 år på mig att leta nytt :)

Vår köksrenovering går framåt! Allt är nu vitmålat och idag ska det tapetseras, jag hoppades nästan på att det skulle bli färdigt denna vecka men det kom lite saker i vägen så förhoppningsvis bästa vecka... Tänk att man kan längta så mycket efter spagetti och köttfärssås, korvstrogan, lax i ugn osv... Vill bara ha mitt kök så vi kan börja fixa ordning inför bebis <3

Idag är det sista dagen på v.25, imorgon går vi alltså in i v.26 (25+0) och det betyder att det är 14 veckor kvar! Han är nu lika stor som en aubergine och ca 24cm från huvud till stjärt :)

Igår var jag och shoppade lite mammakläder, hittade ett par jeans och tre klänningar, man ser ju lite ut som en påse tyvärr, men jag tycker om min mage :) Ja och sparkarna är fortfarande mysiga, pappa fick en smäll igår när han satte dit huvudet för att lyssna ;)

Jag har så sjuka drömmar just nu, kan drömma 4-5 drömmar på en natt och det är nog det värsta med hela graviditeten(!) Jag drömde mycket förut också så nu har det blivit ännu värre.. Önskar verkligen man kunde göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0