Datum

Datum jag har i skallen just nu:

Imorgon fredag, då ska vi till Familjerätten och Robin ska då skriva på papper att det är han som är pappan :)
Söndag! Hoppashoppashoppas att köket är färdigt då!!
1 juni, då får vi en ny arbetsgivare=jag kan skriva i mina föräldrapenningspapper, vi borde även fått schemat för juni då... Borde också fått mina arbetsgivarintyg, utan dom får jag ingen ersättning av a-kassan nu när jag får så lite timmar..
14 juni, då får vi antagligen hem barnvagnen :)
18 juni, ska vi till barnmorskan
19 juni, föräldrakurs
27 juni, två månader till BF!
27 juli, EN månad till BF! Kommer antagligen att gå från jobbet denna månad.
27 augusti, datumet med stort D.. Han får gärna komma tidigare! Bara han är frisk och vi får komma hem efter någon dag så får han mer än gärna komma typ 13-08-08, 13-08-09, 13-08-13, 13-08-18 :) lite roligare datum än 13-08-27, men allt blir såklart underbart när han än kommer!

Igår blev det ny vecka, v.27 :) han sparkar flera gånger om dagen, när han sprakar rakt upp så är det mysigt, när han sparkar neråt mot blåsan är det inte lika behagligt! Halsbrännan blir värre och ibland vaknar jag mitt i natten och måste ta en liten shot Galive, vilket mirakel det är! Verkar på direkten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0