Helgjobb

Vill inte jobba idag, vill gosa bebis... Hoppade in extra idag eftersom vi trodde att det skulle vara massa folk ute, ack så fel vi hade... Helt dött så jag hade lika gärna kunnat vara ledig och myst med bebis... Jag längtar så det gör ont efter min egen, men jag får tänka att lägenheten är fortfarande kaos och köket är inte ens i närheten till att bli klart... Så först måste alltså köket bli färdigt, sen ska det in fler garderober i sovrummet och sen kan vi äntligen börja förbereda till bebisen! Köpa vagn, tvätta alla kläder, ställa fram och bädda vaggan, skötbordet ska komma på plats! Jag tänker flera gånger varje dag på hur mysigt det kommer bli när allt är på plats och när alla små kläder ligger nytvättade och vikta i hans egen garderob... Jag får nöja mig med att snusa på min brors lilla kille så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0