Höst

Ja här rullar dagarna på! Lite rutiner har vi fått in iallafall, om vi har en tid att passa så har jag lärt mig hur jag får en nöjd bebis innan vi åker :) Han är så sjukt snäll och skriker bara när han är hungrig eller när han inte vill ligga själv! Nappen hjälper i många situationer när man behöver "köpa" lite tid :) 
Idag var vi hos BVC och nu har lillen gått upp exakt ett kilo! Så nu väger han 4030g :) Det känns i armarna! Han har fortfarande storlek 50, 56 är för stort ännu. Idag var det utförsäljning på babyproffsen och redan när dom öppnade så var det kö utanför (svärmor gick förbi och messade). Jag orkade inte stressa så åkte dit efter BVC runt 15  tiden, väldigt urplockat såklart men jag hittade lite saker iallafall!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0